Blogi
Yritysmaailma tarjoaa monimutkaisia haasteita, joita ratkottaessa on tärkeää pitää mielessä kiitollisuus ja asiakaslähtöisyys. Näemme nämä kaksi periaatetta...
Lue koko blogikirjoitus
Olen joskus tavannut myyjiä, jotka sanoi, että me emme halua käydä turhilla asiakaskäynneillä. Vaikka myyjän tehtävänä olisi...
Lue koko blogikirjoitus
 Yrittäjäpersoonan ja ydintiimin kasvuhakuisuudella sekä yksilöiden ja organisaation osaamisen lisäämisellä on keskeinen merkitys. Myös uusien toimintatapojen käyttöönotolla...
Lue koko blogikirjoitus
 Kirjoittaja on Kasvupolkujen markkinointijohtaja ja kasvuvalmentaja Jani Kanerva. DIGITALISAATIO JA ASIAKKAIDEN OSTOKÄYTTÄYTYMISEN MUUTOKSET HAASTAVAT YRITYKSIÄ KEHITTYMÄÄN Asiakkaiden...
Lue koko blogikirjoitus
 Tehdään tästä huippuvuosi Kevät luo toivoa monella tavalla. Rokotteet toimivat hyvin laskien voimakkaasti tartuntoja, niissä maissa joissa...
Lue koko blogikirjoitus