24.2.2017

MYYNNIN OSAAMISELLA LISÄÄ KAUPPOJA, OSA I AKTIIVINEN MYYNTI

IMG_6842
8.30-15.30 NITEK, Nivala (Pajatie 5, Nivala) NIVALA

Ota käyttöösi myyntityön uudet menetelmät ja välineet! Suositussa Myyntikoulutuksessa keskitytään kaupan päättämiseen, myyntitekniikoihin sekä myynnin lisäämiseen yrityksissä. Koulutuksesta saat heti konkreettista hyötyä myyntityöhön, lisäät ansioitasi ja kasvatat yrityksesi markkinaosuutta!

KENELLE

Koulutus on tarkoitettu kaikille yrityksen työntekijöille ja yrittäjille, jotka ovat asiakaspinnassa suoraan tai välillisesti. Koulutus sopii niin yrittäjille, ammattimyyntimiehille, myymälämyyjille kuin asiakaspalveluunkin.

OSA 1/3

Kasvupolkujen myyntikoulutuskokonaisuuteen sisältyy kolme seminaaria, kolmannessa seminaarissa todistusten jako:

I Aktiivinen myynti
II Myyntitekniikka
III Management

KOULUTTAJA

KENNETH ÖSTERBERG – Tule kuulemaan oppeja, joista jo yli 30 000 myyntimiestä on saanut virikkeitä omaan työhönsä, niin Suomessa, Ruotsissa kuin Norjassakin. Kouluttajana tehokkaimpien myyntitiimien rakentajana arvostettu myyntikouluttaja Kenneth Österberg! Valtakunnan tehokkaimpien myyntitiimien rakentajana arvostettu kouluttaja Kenneth Österberg valmentaa palveluhenkilökuntaa ja yrittäjiä tuloksentekijöiksi.

HINTA

445 eur/hlö + alv 24 % Sisältää materiaalin ja tarjoilun.
PPY:n jäsenille 395 € + alv 24%.

Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) 2 hlöä tai enemmän 395 eur/hlö + alv 24 %. Kysy myös pakettitarjousta!

OHJELMA

klo 8.30
ilmoittautuminen, aineiston jako, aamukahvi

klo 9.00
Seminaarin avaus, Tulevaisuuden Kasvupolut Oy:n hallituksen puheenjohtaja Kyösti Karjula
– Miksi juuri myynti on niin tärkeää?

klo 9.15 – KENNETH ÖSTERBERG
Miten työskentelet systemaattisesti ja tehokkaasti?
– Mihin työaika kuluu?
– Miten osaisit toimia suunnitelmallisemmin?
– Miten saat sovittua lisää asiakastapaamisia?
– Mistä stressi syntyy?

klo 10.30
Kaupanteon salaisuudet
– Kysymys on ideasta – 16 kohtaa idean myyntiin
– Millainen on hyvä myyntipuhe?
– Tunteiden merkitys?

klo 12.00
Lounas ravintolassa

klo 13.00 PÄIVÄN KOHOKOHTA
Mitä pitää ajatella ennen asiakaskäyntiä/-kontaktia?
– Miten valmistaudut?
– Asenne ja tavoite kuntoon
– Vahvan alun merkitys

klo 14.00
Kahvitauko

klo 14.15
Asiakaskäynnin kolme ensimmäistä minuuttia!
– Selkeitä toimintamalleja käytännön myyntitilanteeseen
– Asiakas laatikossaan, plus+ vai miinus-?

klo 14.50
Kennethin päivän yhteenveto ja myyntipsykologiaa

klo 15.20
Loppukeskustelu

klo 15.30
Seminaari päättyy

Lataa PDF-esite

Tilaisuuden peruutusehdot: Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Kategoria(t): Yleinen Avainsana(t): , , , , , , , , , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Kommentointi on suljettu.